همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ۶.۲ درصد دانشجویان دانشگاه‌های دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ۶.۱ دانشجویان دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصرف‌کننده مواد هستند که متأسفانه این میزان در مقایسه با گذشته رشد دارد.

به گزارش ایرنا، حمید صرامی با اعلام اين خبر گفت: در زمینه مصرف داروها اعم از داروهای محرک، شاهد رشد مصرف هستیم که ضرورت دارد حوزه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها با جدیت بیشتری برای ایمن و مصون‌سازی دانشجویان اقدام کنند.

مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اجرای شیوع‌شناسی مواد مخدر در جمعیت عمومی کشور در سال 93، ادامه داد: برای اطلاع از آخرین روند اعتیاد در جمعیت عمومی کشور و در طبقات مختلف اجتماعی اعم از زنان، مردان، قشر تحصیلکرده و جمعیت شهر و روستا، طرح شیوع‌شناسی مواد مخدر در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

صرامی از انجام طرح شیوع‌شناسی دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: آخرین شیوع‌شناسی دانش‌آموزی مربوط به سال تحصیلی 90 - 89 است که امسال برای اطلاع از آخرین روند شیوع‌شناسی مواد مخدر در جامعه دانش‌آموزی در سال تحصیلی 94 - 93 طرح شیوع‌شناسی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 265001

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha